آموزش

شباهت ها و تفاوت های دنیای Cyberpunk 2077 با GTA V

شباهت ها و تفاوت های دنیای Cyberpunk 2077 با GTA V

  • شباهت ها و تفاوت های دنیای Cyberpunk 2077 با GTA V

    بازی Cyberpunk 2077 هنوز راه زیادی تا عرضه به بازار در پیش دارد و استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) نیز تاکنون گیم‌پلی آن را برای عموم نمایش نداده است. با این حال، این استودیوی لهستانی هر از گاهی اطلاعات و جزئیات بسیاری از این بازی منتشر می‌کند که در جدیدترین آن‌ها در خصوص شباهت‌ها و تفاوت‌های جهان بازی Cyberpunk 2077 با عنوان Grand Theft Auto V صحبت کرده‌اند.

    همانطور که از نخستین تریلر این بازی نیز پیدا بود، جهان Cyberpunk 2077 کاملاً با جهان دیگر عناوین علمی تخیلی دیگر تفاوت دارد و به جای چشم‌اندازی تاریک از آینده، دنیایی رنگارنگ و روشن را ترسیم می‌کند.

    گرچه جهان بازی Cyberpunk 2077 کاملاً رنگارنگ و دلباز است اما خیابان‌های آن را گروه‌های جنایتکار اشباع کرده‌اند. این دنیایی‌ست که بسیاری از جنایت‌های آن در روز روشن اتفاق می‌افتد و مردم نیز با آن مشکلی ندارند.

    به تازگی پاتریک میلز (Patrick Mills)، طراح مراحل این بازی در گفتگو با مجله پلی‌استیشن، در خصوص بازی در دست ساخت Cyberpunk 2077 و جهان آن صحبت کرده است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

    این جهانی است که بدترین جنایت‌ها در آن در روز روشن اتفاق می‌افتد و همه هم می‌دانند که این وقایع اتفاق می‌افتد و به نوعی با آن همراه می‌شوند. [در اصل] همه فقط زندگی خود را می‌کنند.

    جنایت‌های بسیار رخ داده در جهان بازی Grand Theft Auto V بر کسی پوشیده نیست و چنین چیزی را می‌توان در بازی Cyberpunk 2077 نیز مشاهده کرد. با این حال، صرف نظر از محیط‌های آینده این بازی علمی تخیلی، این صحبت‌ها نشان می‌دهد که چگونه جهان این بازی به جنایت‌های اتفاق افتاده آن واکنش نشان می‌دهد.

    در بازی GTA V هیچ کدام از فعالیت‌های مجرمانه بدون پیگیری پرقدرت پلیس رخ نمی‌داد اما این صحبت‌های میلز به این نکته اشاره دارد که مردم جهان Cyberpunk 2077 به جنایت‌های رخ داده در آن عادت کرده‌اند و اهمیت زیادی برای آن‌ها قائل نمی‌شوند.

    این گفته‌ها ممکن است به این معنا باشد که اگر در روز روشن در بازی Cyberpunk 2077 دست به فعالیت‌های مجرمانه زدید، شاید مقامات امنیتی و حفاظتی با شما برخورد نکنند.

    در راستای دیگر اخبار مرتبط با بازی Cyberpunk 2077، اخیراً مشخص شده است که احتمالاً گیم‌پلی این بازی در رویداد Gamescom 2017 به نمایش درآید. همچنین به تازگی گفته شده است که این بازی در بیان مشکلات سیاسی هیچ ابایی ندارد. از سوی دیگر، مدتی پیش اطلاعات جدیدی از این عنوان منتشر شد.

    بازی Cyberpunk 2077 در حال حاضر تاریخ عرضه و پلتفرم مقصد مشخصی ندارد.

    منبع:گیمفا.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

سایت مجله تایم در عرصه های زیر فعالیت می کند و دارای پست هایی دیدنی در این عناوین است : بیوگرافی ، بیوگرافی هنرمندان ، بیوگرافی بازیگران ، بیوگرافی ورزشکاران ، بیوگرافی فوتبالیست ها ، هنرمندان ، ورزش ، تیزر فیلم ، انیمیشن ، کلیپ ، سینما ، موسیقی ، آنونس ، آشپزی ، دانلود ، سلامت ، بازی ، بازی های رایانه ای ، خواننده ها ، اس ام اس ، گالری عکس ، گل و گیاه ، آموزش ، تکنولوژی ، خودرو ، ماشین ، مشخصات خودرو ، بیوگرافی هنرمندان ، مجله اینترنتی تایم و...

+ نوشته شده در  پنجشنبه 18 مرداد 1397ساعت 14:56  توسط kavoosifar 

2 میلیون تومان در ماه به صورت 100% تضمینی ( کار می کنیم فریلنسر )

حتما شما هم توی اینترنت مدام به دنبال راهی واقعی و پرسود برای کسب و کار در فضای مجازی می گردید؟!؟! توی این مقاله آخرین و بهترین راه درآمدی رو بهتون معرفی کنیم ، پیشنهاد می کنم این مقاله را از دست ندهید.
من هم مثل شما خیلی خیلی به دنبال یک راه پرسود می گشتم و قصد داشتم به یک درآمد خیلی خوبی برسم تا اینکه با سایتی به نام کار می کنیم آشنا شدم! این سایت بهترین و شگفت انگیز ترین سایتی بود که تابحال دیده ام این را به عنوان یک دوست به شما پیشنهاد می کنم که حتما دست کم یک سری به این سایت بزنید.
سایت کار می کنیم یک سایت فوق العاده بر پایه فریلنسری هست که به شما این امکان رو میده تا با هر توانایی که دارید و البته میتوانید از طریق اینترنت به مشتریان خود ارائه دهید کسب درآمد کنید. جالب است بدانید شما میتوانید تنها با روزی 2 ساعت کار در منزل به درآمد ثابت 400 هزار تومان در ماه برسید!!! جالب تر از همه این است که این سایت هیچ محدودیت سنی ندارد و محیط بسیار خوبی برای نوجوانان است.
آمریکا با این همه غرور و ادعا حدود 50% از مردمش فریلنسر هستند درنتیجه ما نیز باید به این موضوع اهمیت بیشتری بدهیم.
من که خودم تا حالا 1.200.000 تومان از طریق همین سایت درآمد کسب کرده ام و پیشنهاد می کنم شما هم دست به کار شوید.
سایت کار می کنیم

 

 

+ نوشته شده در  دوشنبه 15 مرداد 1397ساعت 23:32  توسط kavoosifar 

دانلود بازی Moonlighter + Update v1.7.4.2-PLAZA برای کامپیوتر

دانلود بازی Moonlighter + Update v1.7.4.2-PLAZA برای کامپیوتر

  • دانلود بازی Moonlighter + Update v1.7.4.2-PLAZA برای کامپیوتر

    در طول یک حفاری باستان شناسی طولانی مدت، مجموعه گیتس کشف شد. مردم به سرعت متوجه شدند که این گذرگاه های باستانی، منجر به ایجاد عرصه های مختلف و افعاد مختلفی می شود. در این راستا شجاع و بی پروا ماجراجویی های خود را شروع می کنند تا گنجینه هایی فراتر از حد اندازه گیری را کشف کنند. رینوکا، یک روستای کوچک تجاری می باشد که در نزدیکی محل حفاری ایجاد شده است، محلی برای تاسیس یک پناهگاه است و ماجراجویان از طریق ثروت بدست آمده خودشان، ایجاد کرده اند.

    بازی Moonlighter یک اثر ماجراجویانه نقش آفرینی است که با عناصر خشن پر شده است و داستان یک مغازه دار ماجراجو را روایت می کند که به دنبال تبدیل شدن به یک قهرمان افسانه ای می باشد. این مغازه دار به دنبال انجام کارهای کسب و کاری خودش در روستای رینوکا، می تواند اقلامی را برای فروش گذاشته و قیمت آنها را با دقت تنظیم کند. در واقع همه این کاراه وظیفه شما است تا بتوانید مدیریت خوبی روی ذخایر طلای خودتان داشته باشید و فروشگاه خود را ارتقا دهید. بازی دارای دشمنان متنوعی است که باید آنهارا شناسایی کرده و تنظیم دقیق هدف های موقعیتی، بتوانید محیط را امن کنید. وجود یک زمانبندی مناسب به همراه کنترل استادانه سلاح ها، رمز موفقیت شما در این بازی می باشد.

    Moonlighter PC-PLAZA

    آپدیت بازی Update v1.7.4.2-PLAZA اضافه شد

    دانلود-بازی-Moonlighter

    با دانلود بازی Moonlighter باید با همسایه های خود ارتباط خوبی را برقرار کنید تا فروش بهتری در زمینه تجارت داشته باشید و بتوانید از تجهیزاتی که دارید به خوبی استفاده کنید. دشمنان زیادی با تنوع بسیار در این بازی وجود دارد که از باس فایل های زیادی هم تشکیل شده است و می توانید در چالش های هیجان انگیز بازی شرکت داشته باشید. کنترل همه سلاح ها در اختیار شما خواهد بود و باید با موقعیت گیری مناسب بتوانید نقطه های جدیدی را در محیط بازی کسب کنید. گیتس شما را به دنیاهای جدیدی راهنمایی می کند و هر جای منحصربفرد و عجیب و غریبی را می تواند به شما نشان دهد. سیستم موجود در مبارزات بازی Moonlighter، دارای حالت منحصربفردی است و تمدن های عجیبی و غریبی را می توان در تنوع این سلاح ها و دنیا ها مشاهده کرد.

    During a long-passed archaeological excavation, a set of Gates were discovered. People quickly realized that these ancient passages lead to different realms and dimensions – providing brave and reckless adventurers with treasures beyond measure. Rynoka, a small commercial village, was founded near the excavation site providing refuge and a place for adventurers to sell their hard-eaed riches.

    Moonlighter is an Action RPG with rogue-lite elements following the everyday routines of Will, an adventurous shopkeeper that dreams of becoming a hero.

    سیستم مورد نیاز

    حداقل سیستم مورد نیاز:

    OS: Windows 7
    Processor: Intel(R) Core(TM)2 Quad 2.7 Ghz, AMD Phenom(TM)II X4 3 Ghz
    Memory: 4 GB RAM
    Graphics: GeForce GTX 260, Radeon HD 5770, 1024 MB, Shader Model 3.0
    Storage: 4 GB available space
    Sound Card: DirectX compatible

    سیستم پیشنهادی:

    OS: Windows 10
    Processor: Intel(R) Core(TM) i5
    Memory: 8 GB RAM
    Graphics: GeForce GTX 660
    Storage: 4 GB available space
    Sound Card: DirectX compatible

    ۱) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

    ۲) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

    ۳) به نصب بازی بپردازید.

    ۴) محتوای موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

    ۵) از اجرای بازی لذت ببرید.

    رزرو مکان تبلیغاتی

    اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل [email protected] در ارتباط باشید.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

+ نوشته شده در  يکشنبه 14 مرداد 1397ساعت 16:52  توسط kavoosifar 

14 عکس نوشته جدید و خاص 97 2018

14 عکس نوشته جدید و خاص 97 2018

  • 14 عکس نوشته جدید و خاص 97 2018
    14 عکس نوشته جدید و خاص 97 2018

    بعد از مدت ها دوباره در وب سایت نازشو برای شما عکس نوشته جدید و خاص سال 97 2018 را نیز منتشر کردیم. مثل سایر پست های عکس های پروفایل ما خاص ترین و جدیدترین ها را برای کاربران گرامی سایت انتخاب کردیم و اگر از مخاطبان ما باشید متوجه شده اید که همیشه تلاش شده است در کنار اینکه عکسهای زیبایی را برای شما قرار می دهیم کیفیت ، حجم و مناسب بودن عکس ها از الویت های اصلی در انتشار چنین پست های بوده است و تقریبا می توانیم بگویم انواع عکس های مورد توجه شما مردم را در سایت قرار دادیم و در قسمت سرگرمی می توانید به دنیایی از عکس های پروفایل مخصوص و خاص دسترسی داشته باشید. با اینکه تعداد پست های اینگونه در سایت کم شده است اما کیفیت پست ها و عکس های استفاده شده هنوز بالا است و در ادامه می توانید سری جدید عکس نوشته جدید و خاص سایت تفریحی و سرگرمی نازشو را مشاهده کنید.

    عکس نوشته جدید و خاص

    عکس نوشته جدید و خاص

    عکس نوشته جدید و خاص

    عکس نوشته جدید و خاص

    عکس نوشته جدید و خاص

    عکس نوشته جدید و خاص

    14 عکس نوشته جدید و خاص 97 2018

    عکس نوشته جدید و خاص

    عکس نوشته جدید و خاص

    عکس نوشته جدید و خاص

    عکس نوشته جدید و خاص

    عکس نوشته جدید و خاص

    عکس نوشته جدید و خاص

    عکس نوشته جدید و خاص

    عکس نوشته جدید و خاص

    امیدواریم در پایان این پست هم مورد پسند و رضایت شما بازدیدکنندگان گرامی قرار گرفته باشد با استفاده از دکمه های اشتراک گذاری می توانید از ما برای تولید محتوا بیشتر حمایت کنید.

 

+ نوشته شده در  يکشنبه 14 مرداد 1397ساعت 2:24  توسط kavoosifar 

پروپوزال ارزیابی عملکرد شعب سازمان با تحلیل پوششی داده ها

پروپوزال ارزیابی عملکرد شعب سازمان با تحلیل پوششی داده ها

  • پروپوزال ارزیابی عملکرد شعب سازمان با تحلیل پوششی داده ها

    دید کلی :

    هدف از این پروپوزال ارزیابی عملکرد شعب سازمان تامین اجتماعی با استفاده از مدل تحلیل پوششی داده ها DEA بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد

    توضیحات کامل :

    دانلود پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت

    چکیده:
    ﻣﺴﺌﻠﻪ ارزیابی عملکرد سالیان زیادی است که محققان و کاربران را به چالش واداشته است. انسان در تمام قرون و اعصار، در پی استفاده هرچه بهتر از منابع و امکانات موجود بوده و تمامی استعداد های خود را جهت جذب و تجهیز این منابع به کار برده است. مدیران سازمان ها و ادارات از این حیث مستثنی و جهت برنامه ریزی و کنترل سازمان خود، نیاز به اندازه گیری و ارزیابی عملکرد واحد های زیر مجموع سازمان خود دارند، تا بتوانند واحد ها را مقایسه و از نقاط ضعف و قوت واحد ها آگاه شوند و پیشنهادات لازم را جهت افزایش عملکرد واحد های مختلف اراﺋﻪ دهند. در این تحقیق، کارایی شعب سازمان تامین اجتماعی استان گیلان با توجه به نوع و ماهیت کاری و فلسفه وجودی آن در بین سازمان های دولتی و خدماتی مورد بررسی قرار گرفت.

    برای رسیدن به این امر از تکنیک تحلیل پوششی داده ها (DEA) استفاده شده است. با توجه به مطالعات انجام شده در زمینه استفاده از  تکنیک تحلیل پوششی داده ها (DEA)، در تمامی تحقیقات به نوعی کپی برداری پرداخته شده که بیشتر به موضوعات مربوط به بانک اشاره شده است، اما در این تحقیق برای نخستین بار به موضوع مذکور در سطح استان گیلان پرداخته شده است و علیرغم کمبود هایی که در این زمینه وجود داشته سعی شده است  تا به تمامی ابعاد  ﻣﺴﺌﻠﻪ اشاره شود و به ارزیابی یک سازمان عمومی و عام المنفعه که تمامی درآمد ها و هزینه های آن از داخل خود سازمان تامین می شود و تمامی خدمات اراﺋﻪ شده از منابع داخلی تامین می شود در حالیکه در دیگر موسسات اشاره شده و یا بانکها منابع تامین مالی از خارج سازمان (بانک مرکزی و سپرده سرمایه گذاران آن) تامین می شود که یکی از جنبه های قابل توجه تحقیق بوده است.

    مقدمه
    یکی از مسایل مهمی که امروزه به نحو چشم گیری در ادبیات اقتصادی مورد توجه قرار گرفته است، ارزیابی عملکرد واحد های تولیدی، نهادها و سازمان های مختلف می باشد. در عصر کنونی تحولات شگرف دانش مدیریت وجود نظام ارزیابی را اجتناب‌ناپذیر نموده است؛ به گونه‌ای که فقدان نظام ارزیابی در ابعاد مختلف سازمان را، اعم از ارزیابی در استفاده از منابع و امکانات، کارکنان، اهداف و استراتژی ها؛ به عنوان یکی از علائم بیماریهای سازمان قلمداد می‌نمایند.هر سازمان به منظور آگاهی از میزان مطلوبیت و مرغوبیت فعالیت های خود بالاخص در محیط های پیچیده و پویا نیاز مبرم به نظام ارزیابی دارد. از سوی دیگر فقدان وجود نظام ارزیابی و کنترل در یک سیستم به معنای عدم برقراری ارتباط با محیط درون و برون سازمان تلقی می‌گردد که پیامدهای آن کهولت و نهایتاً مرگ سازمان است. ممکن است بروز پدیده مرگ سازمانی به علت عدم وقوع یکباره آن، از سوی مدیران عالی سازمان ها احساس نشود. لکن مطالعات نشان می‌دهد فقدان نظام کسب بازخورد امکان انجام اصلاحات لازم برای رشد، توسعه و بهبود فعالیت های سازمان را غیر ممکن می‌نماید، سرانجام این پدیده مرگ سازمانی است. بنابراین ارزیابی عملکرد سازمان پدیده ای است که همواره باید مورد توجه سازمان ها قرار گیرد.


    اهمیت و ضرورت خاص تحقیق
    بهبود مستمر عملکرد سازمان ها، نیروی عظیم هم‌افزایی ایجاد می‌کند که این نیروها می‌تواند پشتیبان برنامه رشد و توسعه و ایجاد فرصت‌های تعالی سازمانی شود. دولت ها و سازمان ها و مؤسسات تلاش جلو برنده‌ای را در این مورد اعمال می‌کنند. بدون بررسی و کسب آگاهی از میزان پیشرفت و دستیابی به اهداف و بدون شناسایی چالش های پیش روی سازمان و کسب بازخور و اطلاع از میزان اجرای سیاست های تدوین شده و شناسایی مواردی که به بهبود جدی نیاز دارند، بهبود مستمر عملکرد میسر نخواهد شد. تمامی موارد مذکور بدون اندازه‌گیری و ارزیابی امکان‌پذیر نیست. همچنین با توجه به شرایط روز، نیازهای متغیر مشتریان و تمام ذینفعان، تلاش رقبا برای حضور موفق و قوانین و مقررات جدید که به طور مستمر در حال دگرگونی هستند، نمی توان با اتکا به روش های سنتی حضوری موفق در صحنه رقابت ملی و بین المللی داشت، لذا ضرورت استفاده از الگوهایی که بتواند ضمن ارزیابی وضعیت موجود سازمانها و تشخیص نقاط قوت و نواحی قابل بهبود، مبنای صحیحی جهت برنامه ریزی استراتژیک ایجاد نماید، بیش از هر زمان دیگری احساس می شود.

         

    اهداف تحقیق
        هدف اصلی و علمی تحقیق ارزیابی عملکرد شعب سازمان تامین اجتماعی استان گیلان با استفاده از مدل DEA است.


        اهداف کاربردی شناخت شاخص های موثر بر عملکرد شعب سازمان تامین اجتماعی استان گیلان و تعیین میزان کارایی و ناکارایی آنها و نیز نقاط قوت و ضعف آنها.


        شناسایی شعب بعنوان شعبه های  کارا- شناخت میزان اثرگذاری شاخص های موثر بر کارایی و برنامه ریزی به منظور استفاده بهینه از تمام پتانسیل های موجود در زمینه ارائه خدمات.


        نتایج بدست آمده می تواند مورد استفاده کارشناسان سازمان،مدیران، تحلیل گران مالی،قرار گیرد.

    فهرست مطالب
    فصل اول:کلیات تحقیق    7
    مقدمه    7
    2-1    شرح و بیان مسأله    7
    3-1  اهمیت و ضرورت خاص تحقیق    9
    4-1    اهداف تحقیق    10
    5-1    سوال اصلی تحقیق    10
    6-1    فرضیه های تحقیق    10
    7-1    مواد و روشها    11
    8-1    روش و ابزار گرد آوری اطلاعات    11
    9-1    روش تجزیه و تحلیل اطلاعات    11
    10-1 قلمرو زمانی و مکانی    12
    11-1 جنبه های جدید بودن و نوآوری    12
    12-1 تعاریف عملیاتی واژگان    12
    2-3)  روش تحقیق    69
    ویژگی های این نوع تحقیق آن است که:    70
    3-3)  روش گردآوری (جمع آوری) اطلاعات    72
    1-3-3) ابزار گردآوری اطلاعات    73
    4-3)  جامعه آماری    73
    5-3)  متغیر های تحقیق    74
    6-3 معرفی مدل    75
    7-3 بخش سوم تحلیل پوششی دادهها    76
    2-7-3 مبانی اقتصادي درکارآیی    78
    6-7-3 روشهاي سنجش کارآیی    83
    1-7-7-3 مفهوم واحد مجازي در مدل تحلیل پوششی داده ها    84
    8-7-3 مدلهاي تحلیل پوششی داده ها    85
    1-8-7-3 مدل مضربی CCRورودی محور    87
    2-8-7-3 مدل پوششیCCR ورودي محور    88
    3-8-7-3 مدلهاي خروجی محور    89


    منابع و مأخذ    


     

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

+ نوشته شده در  پنجشنبه 11 مرداد 1397ساعت 13:47  توسط kavoosifar 

سرور مجازی با کیفیت

سرور مجازی چیست؟ سرور مجازی یا وی پی اس اصطلاحی هست که بین هاستینگها رواج دارد سرور مجازی از تقسیم سرور اختصاصی با استفاده از مجازی سازهای مانند وی ام ویر یا کی وی ام و دیگر مجازی ساز ها به وجود میاد در این بیان شرکتهای زیاد هستند که ارائه سرور مجازی پرداختند که ما به یکی از برترین آنها در اینجا خواهیم پرداخت :شرکت سروای تی این شرکت یکی از ارائه دهنده های خوب سرور مجازی مباشد که در ان میتوانید این خدمات را مشاهده کنید

سرور مجازی ابری

سرور مجازی آلمان KVM

سرور مجازی آلمان حرفه ای

سرور نیمه اختصاصی (VDS)آلمان

این محصولاتی که در بالا معرفی شد تعداد بسیار کمی از سرویس های این شرکت میباشد که شما میتوانید از آن استفاده کنید نظرات کاربرانی که از سرویسهای این شرکت استفاده کردن مثبت بوده و نارضایتی بین انها مشاهده نمیشود


آپلود عکس 


 

 

+ نوشته شده در  جمعه 5 مرداد 1397ساعت 17:29  توسط kavoosifar 

جدیدترین محصولات ارایشی

برای سفارش محصولات به ادرسهای زیر با ما تماس بگیرید یا بر روی عکس کلیک کنید

076-3527-0546تلفن تماس:   

[email protected]ایمیل  :

سایت  :  www.yasbeauty.ir

کانال تلگرام :  t.me/Yasbeauty_ir

 

+ نوشته شده در  جمعه 5 مرداد 1397ساعت 2:38  توسط kavoosifar 

بک لینک چیست و در بهینه سازی سایت چقدر مهم است؟

در طراحی سایت امروزه بحث بک لینک به دنبال سئو از مهمترین دغدغه ها در دنیای اینترنت به حساب می آید. همچنین روش مناسبی برای بازاریابی اینترنتی در مبحث تجارت الکترونیک می باشد. در این مقاله می خواهیم بگوییم بک لینک چیست و در بهینه سازی سایت چقدر مهم است . در ابتدا به تعریف بک لینک می پردازیم بک لینک به پیوندهای گفته میشود که از سایتهای دیگر به سایت شما داده میشود ، زمانی که از سایت خود به سایت دیگر پیوند میدهید، سایت مقابل از سایت شما بک لینک دریافت کرده است.

بک-لینک-چیست-و-در-بهینه-سازی-سایت-چقدر-مهم-است

گوگل به بک لینک ها بر اساس میزان محبوبیت و تعداد اهمیت می دهد هر گونه لینک به صفحات شما در سایت‌ها و صفحات دیگر که توسط موتور‌های جستجو پیدا شود بک لینک است. سایت هایی که بک لینک طبیعی ،زیاد دارند و همچنین محتوای جدید و منظم قرار می دهند رتبه خوبی دارند.

توجه داشته باشید که بک لینک را نمی توان از سایتهای با پیج رنک بالا خرید زیرا گوگل و سایر موتورهای جستجو قدرتمند به راحتی سایتهایی که جهت کسب رتبه بهتر در جستجو اقدام به خرید لینک میکنند را شناسایی نموده و از رتبه آنها میکاهد. البته شایان ذکر است اگر مایلید در یک سایت تبلیغات متنی بدهید، با Nofollow سازی لینک میتوانید دیگر نگران بوجود آمدن مشکلی برای سایت خود نباشید.

 

+ نوشته شده در  پنجشنبه 4 مرداد 1397ساعت 19:20  توسط kavoosifar 

غذای شرکتی

کترینگ شرکتی به اشپزخانه های صنعتی گفته می شود که در آن غذا با حجم بالا و تعداد زیاد برای افراد شرکت های طرف معامله، تهیه غذای پرسنل صورت می گیرد. شرکت ها برای تامین غذای مورد نیاز روزانه ی پرسنل خود از طریق تحقیقات بازار و تحقیقات پزشکی و نوع کار و شرکت کارفرما برنامه ی تهیه غذای سازمانی را ایجاد و تصویب کرده و از طرق مختلف با آشپزخانه های اصطلاحا صنعتی که در این حوزه و در دسترسی شرکت کارفرما می باشند، قرار داد می بندند. در اینگونه قرارداد هاابتدا آشپزخانه صنعتی مورد نظر کیفیت غذا ها و لحاظ کردن مسائل بهداشتی را به اثبات رسانده و طبق موارد عرفی و غذاهای قانونی و حلال و معمول در جامعه منوی غذای پرسنلی خود را به شرکت کارفرما ارائه کرده و کارفرما بر اساس اولویت ها، نظرات کارشناسان بهداشت و بررسی استانداردها و سیاستها و سطح کاری خود لیست غذای شرکتی مورد نظر خود را از بین منوی غذای پرسنلی که آشپزخانه ارائه می کند انتخاب می نماید. در این هنگام ممکن است منوی غذای شرکتی که شرکت کارفرما از آشپزخانه ی صنعتی درخواست می کند، به صورت هفتگی تغییر کند که بر اساس این تغییر و درخواست های کارفرما و ظرفیت آشپزخانه منوی غذای هفتگی از طرف آشپزخانه به کارفرما ارائه می شود و کارفرما بر اساس سیاستها و بودجه ی خود منوی شرکتی را مورد بررسی و تحقیق قرار داده و نهایتن تصویب می کند. برای تصویب منوی شرکتی که شرکت کارفرما از آشپزخانه صنعتی درخواست می کند بایستی مسئولین ذیربط در کارفرما و آشپزخانه بر روی مواردی مانند قیمت و قیمت منوی شرکتی که مبنای تسویه حساب بین دو شرکت خواهد بود مذاکره کرده و به یک قیمت مشخص استاندارد برای غذای هفتگی پرسنل منطقی و معقول به نظر یرسد و کیفیت های مورد نیاز را نیز داشته باشد، برسند. این قیمت بین کارفرما و کترینگ شرکتی تصویب شده و مبنای پرداخت ها در قبل غذای تامین شده از سوی کترینگ شرکتی برای شرکت کارفرما قرار می گیرد. در کل تهیه غذای شرکتی کاری بسیار حساس بوده و از لحاظ میزان تاثیر بر مواردی حیاتی در سازمان مانند سلامتی و بهره وری نیروی پرسنلی شرکت بسیار تاثیرگذار و حایز اهمیت می باشد ضمن اینکه در برخی مناطق مانند مناطق ویژه دستورالعمل های بسیار سخت گیرانه ای تصویب گردیده و به مورد اجرا گذارده می شود که در اینگونه موارد هرگونه تخطی کترینگ شرکتی از استاندارد های بهداشتی می تواند تبعات وسیعی را برای آن بهمراه آورد. خاطر نشان می گردد که تهیه غذای پرسنل بسیار مهم بوده و بخشی از حقوق اساسی پرسنل شرکت بعنوان مستخدمین شرکت تامین کننده ی غذا را تشکیل می دهد. لذا برای انتخاب بهترین کترینگ شرکتی مناسب و نتیجتا تهیه غذای پرسنل به صورت مناسب می بایستی با توجه به افزایش حجم آشپزخانه ها در بازار تهیه غذای شرکتی کمال توجه را بکار برد.

 

+ نوشته شده در  سه شنبه 2 مرداد 1397ساعت 19:17  توسط kavoosifar